Regulamin wypoczynku
Regulamin pobytu w Houseboacie Modern 11
§1. Warunki ogólne:
- Houseboat Modern 11 umiejscowiony w Marinie Yacht Park w Gdyni przy ul Rybickiego 4c. wynajmuje się klientowi na podstawie rezerwacji dokonanej na portalach booking.com i airbnb lub na stronie internetowej www.casamare.pl . Określa się w nich warunki korzystania, termin oraz kwotę wynajmu.
- Klient może korzystać z Houseboata po wpłacie całości kwoty wynajmu.
- W dniu pobrania kluczy lub w dniu następnym Klient wpłaca gotówką kaucję w kwocie 500 zł obsłudze, która umawia się telefonicznie na jej przekazanie.
- Stanowi ona zabezpieczenie drobnych uszkodzeń stanu technicznego Houseboata , jak również strat w jego wyposażeniu i ulega zwrotowi w przypadku bezszkodowego rozliczenia pobytu w ostatnim dniu pobytu. Jeśli występują uszkodzenia stanu technicznego lub inne straty w wyposażeniu kaucja zostaje zatrzymana do czasu usunięcia szkód lub braków. Po tym czasie Klientowi zostaje przekazana kopia rachunków i dokonane jest rozliczenie kaucji.
- Przedmiotem najmu jest Houseboat , który może być przeznaczony do użytku wyłącznie w celach turystycznych.
Zostaje on przekazany pierwszego dnia wynajmu od godziny 16.00 w stanie przydatnym do umówionego użytku, sprawny technicznie, z kompletnym wyposażeniem. - Wydanie następuje w oparciu o pobranie kluczy z Boxu i zapoznanie się z powyższym regulaminem.
- Klient zobowiązuje się przez okres najmu utrzymać Houseboat w takim samym stanie, używać go zgodnie z przeznaczeniem.
- Zwrot nastąpi w dniu określonym w umowie do godziny 12.00 w stanie jak przy przekazaniu tj. sprawny technicznie, czysty, z kompletnym wyposażeniem. Oddanie w stanie innym niż zastany upoważnia Wynajmującego do pomniejszenia zwrotu kaucji o min. 250 zł.
Houseboat jest ubezpieczony w zakresie ppoż. - W przypadku awarii lub innej szkody powstałej w czasie objętym najmem, klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia właściciela i sporządzenia „protokołu awaryjnego” w formie mailowej, będącego podstawą dla klienta do wystąpienia o odszkodowanie do firmy ubezpieczeniowej.
- Klient ponosi odpowiedzialność materialną za Houseboat wraz z wyposażeniem w okresie objętym najmem.
Za kradzieże w trakcie pobytu Klienta, Właściciel nie odpowiada.
Jeżeli szkody kwalifikują się do likwidacji w zakresie polisy ubezpieczeniowej, to wstrzymuje się wpłaconą kaucję do czasu uzyskania odszkodowania od ubezpieczyciela. Udziałem własnym w szkodzie obciąża się klienta.
Ryzyko szkody, uszkodzenia Houseboata i jego wyposażenia obciąża się klienta od chwili wydania, do chwili przekazania.
Ryzyko to nie dotyczy szkód, które zostaną pokryte (wypłacone) przez zakład ubezpieczeń, z którym właściciel zawarł polisę ubezpieczeniową. - Bez zgody właściciela, klient nie może czynić zmian w wyposażeniu oraz konstrukcji houseboata.
- Klient nie może oddać Houseboata w podnajem.
- W wynajmowanym Houseboacie nie może przebywać więcej osób niż deklarowanych przy rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby kaucja przepada.
- W Houseboacie nie mogą przebywać zwierzęta. przebywanie zwierząt powoduje przepadek Kaucji.
- Za szkody wynikłe przez zwierzę odpowiada Klient.
- Na kliencie spoczywa obowiązek zachowania należytej ostrożności, zachowania zasad bhp i ppoż.
- W Houseboacie i na tarasie panuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Zakazuje się używania środków chemicznych żrących lub niebiodegradowalnych.
- Houseboat jest sprzątany przez Obsługę raz w tygodniu.
Częstsze sprzątanie można zamówić odpłatnie z Obsługą. - Szkody wynikłe pod wpływem spożycia alkoholu lub środków odurzających pokrywa w całości Klient.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wynajmu bez skutków cywilno – prawnych w przypadku poważnych zdarzeń losowych uniemożliwiających wywiązanie się z umowy tj. dewastacja, kradzież, spalenie, sztorm i inne groźne warunki atmosferyczne, skutki tych warunków atmosferycznych.
- W sprawach nie uregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy.
§2. Instrukcja obsługi urządzeń domowych:
Klucze
- Klient otrzymuje klucze do drzwi wejściowych znajdujące się w schowku obok wejścia. Kod do schowka klient otrzyma poprzez SMS.
Energia elektryczna
- Houseboat zasilany jest energią elektryczną o napięciu 230 V.
- Należy podłączać do sieci tylko urządzenia pracujące na napięciu 230 V.
- Nie wolno podłączać urządzeń powyżej 2000 W.
- W przypadku wyłączenia zasilania uprasza się o zadzwonienie do Obsługi Wynajmu.
- Nie wolno dokonywać napraw we własnym zakresie.
- Bezpodstawne wezwanie Obsługi wiąże się z opłatą 100 zł.
- Za zużycie prądu Klient nie ponosi dodatkowej opłaty, chyba że zużywa go do celów innych niż turystyczne.
- W trakcie burzy zaleca się o wyłączenie wszelkich odbiorników energii elektrycznej, tj tv, radio i komputery.
- Właściciel nie odpowiada za szkody wynikłe w wyniku przepięć w sieci.
Woda użytkowa
- Houseboat zasilany jest wodą ze zbiornika, która nie nadaje się do picia.
- Houseboat posiada wodę użytkową w każdej łazience oraz w kuchni.
- Za zużycie wody Klient nie ponosi dodatkowej opłaty, chyba że zużywa go do celów innych niż turystyczne.
Ciepła woda użytkowa
- Do dyspozycji Klienta jest ciepła woda użytkowa dostarczana z boilera o pojemności 50 l. Znajduje się on w łazience. Wskazania na bojlerze informują o jej temperaturze.
- Chwilowe braki ciepłej wody mogą się wiązać z chwilowym, zwiększonym zużyciem, np. w trakcie kąpieli pod prysznicem. Wystarczy poczekać około 30 min i ciepła woda będzie dostępna.
- Za zużycie wody Klient nie ponosi dodatkowej opłaty, chyba że zużywa go do celów innych niż turystyczne.
Centralne ogrzewanie
- W Houseboacie zainstalowane jest ogrzewanie podłogowe . Uprasza się o wyłączenie po zakończeniu najmu.
- zainstalowana jest również klimatyzacja. Uprasza się o używanie jej w czasie gdy wszystkie drzwi i okna są zamknięte oraz ustawianie temperatury na 22-24C. Niewłaściwe użytkowanie będzie rozliczane z kaucji.
Łazienka
- wyposażona jest w grzejnik elektryczny. uprasza się o wyłączanie ich po wysuszeniu ręczników lub ubrań.
- Właściciel nie odpowiada za zniszczenie ubrań w trakcie suszenia.
Salon – obsługa TV
- Do obsługi TV służy pilot TV
- Włączenie odbywa się przez włączenie przycisku Power
- Telewizor ma 18 kanałów telewizji naziemnej
- Aby oglądać filmy z USB należy nacisnąć przycisk INPUT i poszukać wejścia USB
- Telewizor Smart ma możliwość oglądania programów typu Netflix po zalogowaniu się na własne konto.
Grill
- Na houseboacie znajduje się grill elektryczny.
- Należy go używać z rozwagą i tylko w miejscu w którym się znajduje.
- Po grillowaniu proszę pamiętać o wyłączeniu go z zasilania i wyczyszczeniu dla następnych użytkowników.
Ważne jest zachowanie szczególnej uwagi na dzieci aby nie dotykały i nie zbliżały się do rozgrzanego grilla
Przybory plażowe i rekreacyjne
- Houseboat wyposażony jest w leżaki plażowe i parawan.
Znajdują się one na dachu, tj. parawan, dwa leżaki.
Internet
- Na pobyt dostępne jest 50Gb.W przypadku przekroczenia limitu danych internet nie będzie dostępny lub istnieje możliwość dokupienia kolejnego pakietu 50GB w cenie 25zł rozliczane z kaucji.
Dostęp do Internetu
Hasło: Modern11
Hasło: Modern11
Życzymy udanego i przyjemnego pobytu.
Wszelkie uwagi proszę kierować w formie mailowej na adres:
casamare.office@gmail.com
Telefony:
Michał Witkowski
Tel. 531 005 988
Email: michaelwitko2@gmail.com